ORGANIZACIJA KORPORATIVNIH DOGAĐAJA
Tim bilding
Veliki izbor opreme omogućava da šator opremite prema Vašim željama i potrebama:
Okrugli stolovi za 8 do 12 osoba
Pravougaoni stolovi za 6 do 8 osoba
Pivski stolovi i klupe
Barski stolovi
Barske stolice
Tapacirane stolice
Bele Tiffany stolice
Plastične stolice
Klimatizacija – čiler i pingvin klime
Grejalice – plinske i strujne
LED rasveta
Agregat
Dekorativnu rasvetu (rotacione glave, led svetla…)
Dekorativne krovne i bočne zavese
Dekorativni lusteri
Profesionalna bina sa rasvetom i rufom
Promotivni pultevi i promotivni baneri
Profesionalna dekoracija, cvetni aražmani kao i usluga profesionalnog fotografa učiniće vaše slavlje nezaboravnim.
Tim bilding aktivnosti u zatvorenom prostoru:
Tim bilding aktivnosti u formi “soft skills” treninga koji su usmereni na jačanje specifičnih timskih vestina – konstruktivna komunikacija, upucivanje i prihvatanje povratne informacije, motivacija i samomotivacija, razvoj timske kreativnosti u rešavanju problema i mnogi drugi.
Tim bilding igre za jačanje kohezije tima – potraga za blagom u zatvorenom prostoru, igre bez granica i druge aktivnosti zabavnog karaktera.
Tim bilding aktivnosti na otvorenom prostoru:
Organizacija grupnih sportskih takmičenja (mali fudbal, košarka, odbojka i sl.)
Planinarenje i rekreativne šetnje u prirodi
Streličarstvo
Paintball
Potraga za blagom uz orijentiring
Alpinistički poligon
Avanturistička trka sa fizičkim preprekama
Timsko kuvanje u prirodi
…i mnoge druge aktivnosti
Stručni skupovi i sajmovi
Organizacija stručnih seminara i konferencija koja obuhvata:
Odabiru prostora za organizaciju stručnog skupa
Odabiru posluženja tokom trajanja stručnog skupa
Odabiru smeštaja gostiju tokom trajanja stručnog skupa
Definisanju strukture i scenarija stručnog skupa
Obezbeđenju kompletne audio-vizuelne opreme, sistema za simultano prevođenje i druge neophodne tehnike
Snimanju i fotografisanju skupa
Pripremi grafičkog vizuala skupa, primeni vizuala na materijal za stručni skup, izradi i štampi materijala
Protokolarnoj podršci događaja
Pripremanju dodatnog sadržaja za posetioce skupa (zajednička večera, turistički programi za posetioce skupa, pokloni i sl)
Osmišljavanju i pripremi izlagačkog štanda na sajmu
Osmišljavanju i pripremi promotivnog materijala za sajamska izlaganja
Korporativne proslave i druženja
Family day
Proslava dana kompanije
Proslava jubileja
8. Mart
Proslava nove godine
Proslava nove godine za decu zaposlenih
Poslovni sastanci i ručkovi
Protokolarna organizacija i podrška VIP sastanaka i poseta, svečanih otvaranja, promocija kompanije
Svi događaji se kreiraju i organizuju u skladu sa željama i ciljevima naručioca usluge.
U ponudi izdvajamo ekskluzivne lokacije za organizaciju poslovnih događaja na teritoriji Novog Sada i Vojvodine. Za vise informacija kontaktirajte nas na: boris.kepcija@lmj-satori.rs
Mi smo prilagodljivi i mobilni u svakom trenutku i na svim lokacijama, bilo da se radi o: korporativnim proslavama, svadbama, sajmovima, promocijama. Kapacitet koji možemo da Vam ponudimo je više hiljada kvadratnih metara potpuno opremljenih šatora. Usluga koju vam nudimo je KLJUČ U RUKE
Pošaljite upit na mail
L&M&J Šatori
Mišeluk III/10, Sremska Kamenica
Kontakt za ostale usluge :065/80-21-902
Kepčija Boris, direktor
COPYRIGHT © L&M&J d.o.o. 2021. DESIGN & REALIZATION GREAT SHADE FACTORY